Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

The Talisman - comic book

Τα Χριστούγεννα είχα επιστρέψει από Αγγλία με το βιβλίο του Stephen "Cycle of the Werewolf" και αυτή ήταν η μόνη μου αγορά (αλλά δεν το έχω διαβάσει ακόμα).
Τώρα επέστρεψα με το The Talisman σε comic book, και αυτή ήταν η μόνη μου αγορά και πάλι.
Το διάβασα στο αεροδρόμιο και στο αεροπλάνο. Έχοντας διαβάσει το βιβλίο "Το Φυλαχτό" και έχοντας λατρέψει τους χαρακτήρες, μπορώ να πω ότι ήμουν αρνητική όταν έμαθα ότι θα έβγαινε σε κόμικ. Κι όμως, αν και είχα φανταστεί αλλιώς τους χαρακτήρες, μου φάνηκε πάαααρα πολύ καλή δουλειά. Το πιο σημαντικό είναι πως δεν αλλάζουν καθόλου την ιστορία, δεν παραποιούν πράγματα, δεν προσθέτουν δικά τους (πράγμα που ένιωσα, έστω και ελάχιστα, στις δύο πρώτες συλλογές κόμικ του Μαύρου Πύργου). Η ιστορία λέγεται με περιεκτικό τρόπο μα όχι κουραστικό και φτάνει μέχρι το σημείο που ο Τζακ γνωρίζει τον Λύκο ("εδώ και τώρα!"). Δυστυχώς, απ'ότι έχω καταλάβει, εδώ και 2 χρόνια δεν έχει βγει η συνέχεια. Θα ήθελα να το δω όλο...
Επίσης, ένα ακόμα κακό είναι πως δεν έχω πετύχει το comic book στην Ελλάδα, αλλά πάντα υπάρχει το διαδίκτυο απ'όπου μπορεί να το παραγγείλει κανείς..

Δεν υπάρχουν σχόλια: