Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Keep it ordinary.

Μ'αρέσει να ασχολούμαι με την ρουτίνα μου, να ποτίζω τον κήπο μου.Είμαι πολύ περήφανος γι'αυτό- να διαβάζω τα βιβλία μου, να κρατάω σημειώσεις για το βιβλίο που θα γράψω εγώ για την επιδημία.Μ'αρέσει να κάνω όλα αυτά τα πράγματα και το βραδάκι, πριν πέσω για ύπνο, να πίνω ένα ποτηράκι κρασί και να κοιμάμαι με ήρεμο μυαλό.Ναι.Κανείς δεν θέλει να βλέπει οιωνούς και ανεξήγητα σημάδια, όσο κι αν μας αρέσουν όλων μας οι ιστορίες με φαντάσματα και οι ταινίες τρόμου.Κανείς δε θέλει πραγματικά να δεί ένα Άστρο ή μια στήλη πυρός μες τη νύχτα.Θέλουμε γαλήνη και ορθολογισμό και ρουτίνα.Αν έχουμε να αντικρίζουμε τον Θεό στο μαύρο πρόσωπο μιας γριάς, αναγκαστικά θα μας υπενθυμίζει ότι για κάθε θεό υπάρχει κι ένας διάβολος- κι ο δικός μας διάβολος ίσως είναι πολύ πιο κοντά απ'όσο θα θέλαμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: