Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Απορίες

Παιδιά έχω μια ερώτηση για τον Πύργο, εσείς τι πιστεύετε?


Γιώργο μην προχωρήσεις, σε προειδοποιώ ότι σε αυτή την ανάρτηση και στα σχόλιά της θα διαβάσεις το τέλος του Πύργου και δε θα φταίω εγώ παλιοπερίεργε!!!!




Στο τέλος ο Έντι, ο Τζέικ, η Σουζάνα και ο Όρι, αφού πεθαίνουν, συναντιούνται σε έναν άλλο κόσμο και υποτίθεται ότι ζουν μαζί την υπόλοιπη ζωή τους.
Ο Ρόλαντ ανοίγει την πόρτα στην κορυφή του Πύργου και πάει πάλι στην έρημο, να τα περάσει πάλι όλα αυτά. Βέβαια κάθε φορά κάτι βελτιώνεται, και τώρα έχει μαζί του το κέρας, πράγμα που σημαίνει ότι ίσως να είναι αυτή η τελευταία του φορά. Πάντως πλησιάζει στην εξιλέωση. 
Αυτή τη φορά όμως ποιους 3 πιστεύετε ότι θα καλέσει? Πάλι τον Έντι, τη Σουζάνα και τον Τζέικ? Ή άλλους? Κάθε φορά από τις τόσες που το έχει περάσει αυτό, καλεί τους ίδιους ή άλλους?
Και φτάνοντας στο εγκαταλελειμμένο πανδοχείο στην έρημο, θα βρει τον Τζέικ? Άλλον? Κανέναν? 
Αν βρει τον Τζέικ, αυτό σημαίνει ότι θα τον ξαναρίξει στην άβυσσο ή όχι? Κι αν τον ρίξει, αυτό σημαίνει ότι στο μέλλον θα ξαναβρεί το δρόμο για το Μέσο κόσμο ο Τζέικ, σωστά?


Είναι χαοτικό όλο αυτό αν αφήσεις όλα τα ερωτήματα να σε κατακλύσουν. Αλλά αν θέλετε πείτε μου τη γνώμη σας για το πρώτο ερώτημα. 
Εγώ πιστεύω ότι κάθε φορά τραβάει 3 διαφορετικούς ανθρώπους για να φτιάξει το κα τετ του. Εσείς?

8 σχόλια:

Blaine είπε...

Ομολογώ ότι το συγκεκριμένο ερώτημα δεν με είχε απασχολήσει ποτέ.
Προφανώς δε γνωρίζω την απάντηση (πιθανόν ούτε ο ίδιος ο king να μην τη ξέρει), αλλά εμένα θα μου φαινόταν πιο "ορθό" να τραβάει διαφορετικούς κάθε φορά. Τουλάχιστον αυτό θα έκανα εγώ αν το είχα γράψει :Ρ

Μία δικιά μου μεγάαααλη απορία είναι η εξής:
Ο πύργος, το κέντρο των πάντων, που βρίσκεται κοντά στην καταστροφή, ρισκάρει κάθε φορά την
υπάρξή του απλά για να δώσει ένα μάθημα στον Ρόλαντ? Ποιος εγγυάται ότι θα καταφέρει και την επόμενη φορά να τον σώσει από την καταστροφή?

υγ: σπυρου δεν βάζεις καμια μεγαλύτερη και χρωματιστή προειδοποίηση στον τίτλο της ανάρτησης μην υπάρξει κανένα ατύχημα :Ρ

paokliverpool44 είπε...

εγω πιστευω οτι ο ρολαντ ξαναπερναει το ιδιο ακριβως χωρις να θυμαται τιποτα απο την προηγουμενη φορα... διαβαστε αν εχετε ορεξη τα υπονοουμενα του μαυροντυμενου αντρα στο πρωτο πυργο ( σελ 279,286-287)....σε βαζει σε σκεψεις.... νομιζω ουτε ο κινγκ δεν ξερει ακριβως τι συμβαινει και αυτο ειναι το πιο ωραιο....το μυστηριο!!!

paokliverpool44 είπε...

αν διαβασει αυτην την αναρτηση ο γιωργος καλυτερα να αυτοκτονησει :P

spirou είπε...

Jim τι είπες τωρα!!! Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ αυτό, αν και φαντάζομαι κάποια λογική εξήγηση θα είχε ο King... Μπορεί για όλα τα άλλα να μην είχε εξήγηση, αλλά γι'αυτό θα είχε.

Μάριε σαφώς και δεν το θυμάται ο Ρόλαντ και συμφωνώ ότι ο King δε θα έχει απαντήσεις για πολλά πράγματα, αλλά για το αν θα τραβάει κάθε φορά τους ίδιους πρέπει να έχει μια ιδέα...

paokliverpool44 είπε...

να ρωτησω κατι ρε παιδια? τελικα τι ακριβως ειναι ο μαυρος πυργος και ποιες οι ικανοτητες του???(εκτος οτι εκει ειναι το κεντρο των παντων εκει που τεμνονται οι ακτινες)

spirou είπε...

Wow πολύ μεγάλη συζήτηση άνοιξες τώρα. Μακάρι να ήξερα να απαντήσω.
Έχω, χωρίς λόγο, την υποψία ότι εκεί μέσα ζουν ή τέλος πάντων από εκεί παίρνουν τις πληροφορίες τους οι 3 μικροί φαλακροί γιατροί από την Αϋπνία. Μάλιστα (αναφέρεται κάπως στο 7ο βιβλίο? Έχω αυτή την αίσθηση αλλά έχουν περάσει χρόνια απ'όταν το διάβασα) πρέπει να είναι στα κατώτερα στρώματα του Πύργου.
Ουφ δεν ξέρω, το 7ο το έχω διαβάσει μόνο μια φορά και όλα αυτά είναι μαλακίες που λέω.

Blaine είπε...

Μιας και την έχω πρόσφατη την Αυπνία, ναι οι γιατροί κατοικούν σε διαφορετικά επίπεδα του πύργου, ανώτερα από τα "δικά" μας, αλλά σε καμία περίπτωση ψηλά.

Επίσης, πως γίνεται να μαθει από τα λάθη του ο Ρολαντ αφού κάθε φορά ξεχνάει τι έχει συμβεί?

spirou είπε...

Ή μαθαίνει ασυνείδητα ή απλά με την προσπάθεια που κάνει κάθε φορά να σώσει τον Πύργο, εξιλεώνεται και ο πύργος ή τέλος πάντων η ανώτερη δύναμη του σύμπαντος ή ότι άλλο υπάρχει, τον βοηθάει δίνοντάς του κάτι, λίγη γνώση, το κέρας... Δεν ξέρω. Πολλές απορίες δημιουργεί αυτός ο Πύργος και δε λύνει καμία. Σαν το LOST ένα πράμα :p