Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Οικογένεια King

Νιώθω σαν stalker, αλλά στ'αλήθεια θέλω να μαθαίνω ΚΑΙ για τη ζωή του Stephen εκτός από τα έργα του. Στο Περί Συγγραφής, το αγαπημένο μου κομμάτι είναι εκείνο που μιλάει για τα παιδικά του χρόνια και για τη ζωή του με τη γυναίκα του όταν είχαν οικονομικά προβλήματα. Όλα αυτά δίνουν μια άλλη οπτική στα βιβλία του, δείχνουν από πού εμπνεύστηκε κάποια πράγματα κτλ.
Τέλος πάντων, ακολουθεί μια μίνι παρουσίαση της οικογένειας King.

Μεγάλη εντύπωση μου έχει κάνει η αγάπη που έχει ο Stephen στην γυναίκα του, σπάνιο πράμα για τα διάσημα ζευγάρια στην Αμερική και μάλιστα για ζευγάρια που έχουν περάσει μέσα από μεγάλο χρονικό διάστημα χρήσης ναρκωτικών, αγώνες απεξάρτησης και σχεδόν θανατηφόρα ατυχήματα. Και ας μοιάζουν αταίριαστοι, με τον Stephen δίμετρο άντρακλα και την Tabitha μια αφημένη γιαγιούλα, αυτοί ταιριάζουν και το χαίρονται. Μπράβο ρε Stephen!
με το μεγάλο τους γιο, Owen

Ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση μου έχει κάνει το ότι και οι 2 γιοι τους έχουν γίνει συγγραφείς, και μάλιστα ο μικρότερος είναι φτυστός ο Stephen! Ολόιδιος!
Joe Hill
όλη η οικογένεια στην πισίνα του σπιτιού τους
ο Joe βρίσκεται δεξιά και είναι ίδιος ο πατέρας του!

Γράφει με το όνομα Joe Hill και έχει και δικό του blog (αχ και να'χε και ο Stephen!)

*****(και εδώ βρίσκεται μια πολύ καλή παρουσίαση της οικογένειας και της ζωής τους)

1 σχόλιο:

Placebo. είπε...

Εγω εχω να πω πως η γυναικα του δειχνει αυταρχικη και πως καπως ετσι ειχα φανταστει την Ανι στο Μιζερι.. τι τραβας ρε Stephen..