Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Το Ερωτηματολόγιο Του Πιστού Αναγνώστη 2

1. Πώς ξεκίνησες να διαβάζεις Stephen King?
Εγώ ήμουν από αυτούς που πρώτα είχα γνωρίσει το έργο του Kίνγκ από τον κινηματογράφο,πιο συγκεκριμένα από το Stand by me-ταινία που θυμίζει πάντα τα παιδικά μου χρόνια.Πρώτο βιβλίο ήταν η δανεική Λάμψη από την φίλτατη spirou.Για όλα φταίει η Λένα λοιπόν και η Λάμψη εξακολουθεί να λείπει από το ράφι μου.
2. Αγαπημένο βιβλίο?
Το Salems Lot,δεν μπορώ να βάλω άλλο πρώτο.Ακόμα θυμάμαι πόσο το είχα απολαύσει ενώ το διάβαζα.Είναι από τα έργα που γράφτηκαν μέσα στην δεκαετία του 70 νομίζω,δεκαετία που ο King έβγαλε πολύ τρόμο και διαστροφικές καταστάσεις.Όχι ότι μετά τα παράτησε,απλά ξέκοψε με τις περίεργες ουσίες.Θα βάλω και το Insomnia,γιατί το απόλαυσα εξίσου όταν το διάβασα,δεν ξέρω γιατί.
3. Αγαπημένη ταινία/μίνι σειρά?
Τώρα μου βάζεις δύσκολα..Θα ξεχωρίσω τα: Τhe Shining (του Κιούμπρικ φυσικά,σορυ Stephen..),Stand by me, Green Mile, The Mist, The Sawshank Redemption,Apt Pupil,Hearts in Atlantis.Από σειρές θα ξεχωρίσω το Kingdom Hospital (αν και σεναριακή διασκεή του Κίνγκ της ταινίας Riget του διαστροφικού Lars von Trier) και το Salems Lot του 1979,μου άρεσε αρκετά.
4. Αγαπημένος κακός?
Χμ..Οκ το Αυτό είναι σίγουρα μια επιλογή,αλλά προφανής.Σίγουρα το Κοράκι έχει έναν από τους πιο επιβλητικούς Κακούς.Θα πω την Άννι από το Misery (μεγάλη σκύλα), τον Λίλαντ Γκοντ από τα Χρήσιμα Αντικείμενα και τον Τζ.Στάρκ από το Πρόσωπο του Φόβου. ''Αλλά ο Τζόρτζ Στάρκ δεν ήθελε να πεθάνει-κι ο Στάρκ ήταν στ'αλήθεια ένας πολύ βίαιος άνθρωπος...'' Χεχε..!
5. Πιο τρομακτικό βιβλίο?
Η Λάμψη, το Salems Lot,κάποιες ιστορίες από την Νυχτερινή Βάρδια και...οπωσδήποτε το Αυτό!Το Αυτό έχει και τρομακτικό εξώφυλλο!
6. Η πιο αηδιαστική σκηνή από βιβλίο/ταινία?
Θα πώ όλη την περιγραφή της εκτέλεσης του Ντελακρουά στο Πράσινο Μίλι.Και η σκηνή στην τουαλέτα από την Ονειροπαγίδα.
7. Η πιο αστεία σκηνή από βιβλίο/ταινία?
Θα πώ την αρχή του Desperation.Φοβερό βιβλίο αλλά είχε γέλιο να φαντάζομαι ένα μπάτσο να κάνει τικ και τακ σαν μόμολο όλη την ώρα.
8. Η πιο λυπητερή σκηνή από βιβλίο/ταινία?
Νομίζω πως το Ιnsomnia είναι ένα βιβλίο με πολλές μελαγχολικές σκηνές.
9. Η πιο τρομακτική σκηνή από βιβλίο/ταινία?
Salems Lot,και το Αυτό.τρόμος σε κάθε σελίδα.
10. Ποιο βιβλίο θα ήθελες ναδεις να γίνεται ταινία? Με ποιους ηθοποιούς?
Ποτέ καμιά ταινία δεν θα πιάσει το 100% της ατμόσφαιρας των βιβλίων.Μπορεί να πλησιάσει πολυ,πάρα πολυ αλλά η ανάγνωση είναι ένα πολύ προσωπικό πράγμα,που μας αγγίζει διαφορετικά και μας προκαλεί διαφορετικά ερεθίσματα στην φαντασία.Αυτό που δεν θέλω είναι να ΜΗΝ σέβονται τις ιστορίες.
11. Αγαπημένος ήρωας?
Μάικ Νούναν από τον Σάκο με Κόκαλα.Ίσως.
12. Αγαπημένο μικρό διήγημα?
''Τζερούσαλεμς Λοτ'',''Πεδίο Μάχης'',''Τα Παιδιά του Καλαμποκιού'', ''Κράουτς Έντ'',''Ο Νυχτερινός Ταξιδιώτης'',''Η Εποχή των Βροχών'',''Οι Άνθρωποι των Δέκα''.
13. Αγαπημένο "πέρασμα" από βιβλίο σε βιβλιο?
Δεν περίμενα την εξέλιξη του Άλαν Πάνγκμπορν από το Πρόσωπο του Φόβου στα Χρήσιμα Αντικείμενα.Μου άρεσε και η αναφορά του Ρόλαντ από τους Πύργους στο Insomnia.
14. Αγαπημένος άντας ήρωας?
Μπέν Μέαρς απο Salems Lot.Και ο Ράλφ Ρόμπερτς από το Insomnia.Αλλά είναι λίγο άκυρο να ψάχνεις ήρωες στα βιβλία του Κίνγκ νομίζω.
15. Αγαπημένο βιβλίο από τους Μαύρους Πύργους?
Δεν τους έχω διαβάσει ακόμα.
16. Χειρότερο βιβλίο από τους Μαύρους Πύργους?
Δεν τους έχω διαβάσει ακόμα.Μαλώστε με!
17. Αγαπημένη γυναίκα ηρωίδα?
Η Σούζαν πάλι από το Salems Lot.Kαι η Ρόζαλι από το Insomnia πάλι.
18. Χειρότερη ηρωίδα?
Θα πώ την μητέρα του Ντένις από την Κριστίν.Μου ανέβαζε πιέσεις!
19. Χειρότερος ήρωας?
Χειρότερος..δεν ξέρω πως το εννοείς,αλλά θα πώ τον Πέρσυ από το Πράσινο Μίλι.Πολλές πιέσεις επίσης και διάθεση για ξύλο!
20. Χειρότερο βιβλίο?
Δεν μπορώ να πώ πως υπάρχει τέτοιο στην πορεία του Κίνγκ.Λιγότερα καλά από άλλα σίγουρα.Αδικημένα επίσης.Το Κινητό μου είχε φανεί πολύ μέτριο,ώστε να το παρατήσω κιόλας.Υπάρχει και το Κοράκι,αλλά νομίζω πως το έχω αδικήσει πολύ,μερικά βιβλία θέλουν τον χρόνο τους και θα τον δώσω.
21. Αγαπημένο βιβλίο του Μπάκμαν?
Η Μακριά Πορεία.
22. Χειρότερο βιβλίο του Μπάκμαν?
Δεν έχω διαβάσει πολλά από αυτή την περίοδο.
23. Χειρότερη ταινία/μίνι σειρά?
Οκ!Χειρότερη ταινία το Maximum Overdrive!Σκηνοθέτης??Δηλαδή,τι σκεφτόσουν ρε Stephen ?!
24. Το μεγαλύτερο βιβλίο του που έχεις διαβάσει?
Το Αυτό.1039 σελίδες είναι πολλές?
25. Χειρότερος κακός?
Από το Κριστίν,ο τρελόγερος.Δεν λέω πολλά δεν θέλω να αποκαλύψω την υπόθεση.
26. Αγαπημένη ατάκα από βιβλίο?
''Η σκέψη είναι το μισό σου πρόβλημα Μάικ,μου είπε και γέλασε πάλι.Θλιμμένα νομίζω.Και καταλάβαινα τι εννοούσε.Εκείνη όμως δεν καταλάβαινε ότι το άλλο μισό πρόβλημα είναι το συναίσθημα.Αυτά τα δύο είναι σαν να σχηματίζουν μια σφεντόνα,και νομίζω ότι τελικά αυτή η σφεντόνα μας ταλαιπωρεί με τις πετριές της μέχρι να πεθάνουμε'' από τον Σάκο με Κόκαλα.
27. Αγαπημένη ατάκα του Stephen?
Είναι σοφός ο άνθρωπος,έχει πεί πολλά.Ας πούμε τα : ''The scariest moment is always just before you start'', ''Monsters are real and ghosts are real too.They live inside us,and sometimes they win'', ''Only enemies speak the truth.Friends and lovers lie endlessly,caught in the web of duty''.

George S.

5 σχόλια:

spirou είπε...

Είναι τέλειο να διαβάζω τις σκέψεις άλλων για τα βιβλία, τους ήρωες και τους κακούς του Stephen! Πραγματικά τώρα που διαβάζω τις απαντήσεις σου θέλω να προσθέσω τόσα πολλά στις απαντήσεις μου!
Θα βάλω και τη Λένα να απαντήσει στο ερωτηματολόγιο και θα ψάξω να βρω κι άλλο!

Snowball είπε...

Ενίσταμαι!!!

εμένα το "Κινητό" μου άρεσε πολύ!!!

spirou είπε...

Snowball κι εγω μαζί σου! Το κινητό ήταν πολύ καλό!

Placebo. είπε...

Ηταν καλο αλλα εχει γραψει και καλυτερα πιστευω.. περι ορεξεως.. μιλαει καποιος που η Ονειροπαγιδα του ειχε φανει πολυ καλο βιβλιο (ειμαι σιγουρος πως πολλοι διαφωνουν αλλα οκ!)!

spirou είπε...

Ναι, διαφωνώ. Όχι ότι ήταν χάλια, αλλά δεν ήταν και πολύ καλό. Ιδιαίτερα εκεί με τις φωνές των διασήμων μου φάνηκε βλακώδες.