Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2011

Stephen στην παραλία

Κυριακή στην παραλία και, Λένα και Γιώργος έχουν έρθει χωρίς βιβλία. Μα τι ερασιτέχνες :p
Με έβαλαν λοιπόν να τους διαβάσω 2 ιστορίες από τις "Ιστορίες Του Λυκόφωτος" και άκουγε και ο κόσμος που ήταν γύρω μας. Πήρε το μάτι μου ένα ζευγάρι πίσω από το Γιώργο, να έχουν ξαπλώσει και να ακούνε με προσοχή.
Δυστυχώς οι ιστορίες μας απογοήτευσαν. Γενικά, απ'όσο έχω προλάβει να διαβάσω ως τώρα, δεν είναι καλή συλλογή (κατά τη γνώμη μου). Αλλά και πάλι, ήταν Stephen King.

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να δηλώσω τη μεγάλη μου αγάπη και υποχρέωση προς την παλιά συνθρανίτισσα, Λένα, που μου δάνεισε το Σάλεμ'ς Λοτ, το πρώτο βιβλίο του Stephen που διάβασα ποτέ. Μετά από αυτό, μου έκανε δώρο τη Λάμψη στη γιορτή μου και τα υπόλοιπα είναι ιστορία που λένε.

5 σχόλια:

paokliverpool44 είπε...

εγω θυμαμαι που διαβαζα τους λυκους της καλα στην παραλια...αυτη ειναι χαλαρωση...

spirou είπε...

Μα τι ωραία καλοκαίρια που περνάμε!

paokliverpool44 είπε...

οντως τωρα ξεκουραση μεχρι τον σεπτεμβριο που αρχιζει η τριτη λυκειου....

paokliverpool44 είπε...

αληθεια σε ποια παραλια ειστε..???

spirou είπε...

Πόρτο Ράφτη